Skip to content

Ons doel is om bestellingen zo snel mogelijk naar onze klanten te verzenden. Echter, als gevolg van de toenemende verkoop kan de levertijd tijdens de periode van de feestdagen verlengd worden.

Hoewel de meeste bestellingen nog steeds op tijd worden verzonden, kan het bij sommige bestellingen 2 tot 4 werkdagen langer duren voordat deze verzonden worden.

Alvast bedankt – niet alleen voor uw loyaliteit aan Coffee Friend, maar ook voor uw geduld!

Deze optie bieden we momenteel niet aan. Als u uw artikelen naar verschillende adressen wilt laten sturen, moet u voor elk adres een aparte bestelling plaatsen.

Verzending naar Nederland is gratis voor alle bestellingen van meer dan 99 €! Als uw bestelling minder dan 99 € bedraagt, kost de verzending 4.99 €.

Koffiemachines die extra transportbeveiliging nodig hebben, worden door Schenker verzonden op een halve pallet en hiervoor worden 39.99€ verzendkosten in rekening gebracht.

Voor alle bestellingen buiten Nederland en afgelegen gebieden binnen het land zijn de verzendkosten afhankelijk van de locatie.

De verzendkosten naar verschillende landen variëren. In geval van hogere verzendkosten ontvangt de klant een aparte e-mail met een schatting van de verzendkosten.

  • Als de totale kosten van uw bestelling lager zijn dan 17.99€ :
    Er wordt een kleine kost van €1.99 voor de bestelling in rekening gebracht.

De goederen worden door de pakketdienst GLS bij u thuis of op uw kantoor bezorgd. De levering duurt ongeveer 3-5 werkdagen.

Ja! Het volgnummer van de zending wordt naar uw e-mailadres gestuurd zodra het pakket het magazijn verlaat.

Ja! Op de dag van levering wordt u verwittigd via een sms-bericht, dat informatie bevat over de precieze leveringstijd.

Geselecteerde artikelen worden verpakt en verzonden binnen 1-5 werkdagen na betaling. Verzendtijden kunnen variëren afhankelijk van de gekozen leveringsmethode. Het volgnummer van de zending wordt u toegestuurd op het moment dat het artikel vanuit ons magazijn wordt verzonden.

Wij streven ernaar onze bestellingen zo snel mogelijk uit te voeren. De exacte levertijd hangt af van het geselecteerde artikel. Meer informatie vindt u op de betreffende productpagina. Zendingen worden niet vervoerd in het weekend of op lokale feestdagen.

Belangrijk: voor sommige producten, zoals pro-line koffiemachines of speciaal bestelde koffie-artikelen, kunnen de levertijden langer zijn. Maak u geen zorgen! Als uw levering langer gaat duren dan verwacht, brengen wij u via e-mail op de hoogte.

Zodra uw pakket klaar is voor verzending, ontvangt u een volgnummer via e-mail of per telefoon. U kunt uw pakket dan volgen via het volgsysteem van de koerier.

We leveren wereldwijd!

Zodra uw bestelling verwerkt en verzonden is, ontvang u een e-mail met traceergegevens. Als u deze e-mail niet ontvangen heeft, kijk dan ook even in uw map met ongewenste e-mails. Als u geen traceernummer heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via [email protected] om de details van uw bestelling te weten te komen. We raden u aan om de traceerinformatie regelmatig te controleren om te vermijden dat het pakket naar ons magazijn wordt teruggestuurd.

We vragen alle klanten hun oorspronkelijke bestellingen te controleren en de producten met de website te vergelijken wanneer ze deze ontvangen. Als u denkt dat u het verkeerde artikel ontvangen heeft of als er een artikel van uw bestelling ontbreekt, neem dan binnen 14 dagen na de leveringsdatum contact met ons op via [email protected].

Controleer uw pakket zorgvuldig wanneer het aankomt. Als een van uw bestelde producten tijdens het vervoer beschadigd is geraakt (of de schade nu zichtbaar of verborgen is), meld de schade dan dezelfde dag nog aan de vervoerder. Transportschade moet ook nog op dezelfde dag aan Coffee Friend gemeld worden. U kunt dat doen door contact met ons op te nemen via [email protected].

Als een bezorgpoging mislukt is, neem dan contact op met de bezorgdienst en spreek een nieuw leveringsmoment af.

Als het pakket niet binnen een bepaalde tijd ontvangen wordt, stuurt de bezorgdienst het terug naar het magazijn en kan het opnieuw verzonden worden zodra het pakket daar veilig is aangekomen. Een verantwoordelijke vertegenwoordiger zal in dit geval contact met u opnemen en het pakket opnieuw verzenden.