U moet de herstellingskosten tijdens de garantieperiode betalen in de volgende gevallen:
Als het defect te wijten is aan het niet goed onderhouden van het apparaat of het verkeerd installeren/verwijderen van onderdelen; Als u uw toestel grondig wilt laten reinigen.
Zodra onze betalingsaanbieder uw betaling verwerkt heeft, sturen we een bestelbevestiging naar het e-mailadres dat u bij het plaatsen van uw bestelling heeft opgegeven.
Neem zo snel mogelijk contact op met onze Klantendienst ([email protected]). Als uw bestelling nog niet klaar is, kunnen we hem misschien nog wijzigen of annuleren. Vaak kunnen we deze wijzigingen echter niet aanbrengen omdat uw bestelling binnen 24 uur na plaatsing al ingepakt is en op verzending wacht.
Neem zo snel mogelijk contact op met onze Klantendienst ([email protected]). Als uw bestelling nog niet in het stadium van afhandeling is, kunnen we het verzendadres misschien nog wijzigen. Vaak kunnen we deze wijzigingen echter niet aanbrengen omdat uw bestelling binnen 24 uur na plaatsing al ingepakt is en op verzending wacht.
U kunt met creditcard/pinpas betalen, maar ook PayPal als betalingsmethode kiezen. Indien nodig kunt u ook de optie bankoverschrijving/factuur kiezen – neem daarvoor contact op met onze klantendienst via [email protected].
Omdat we niet precies kunnen zien wat de oorzaak van deze fout is, kunnen enkele van de meest voorkomende oorzaken zijn: – onjuiste postcode; – onjuiste verificatiecode of kaartgegevens; – onvoldoende saldo / verlopen kaart; – geweigerd wegens een internationale aankoop (controleer of deze functie voor jouw kaart beschikbaar is); – geweigerd door de bank. We raden altijd aan persoonlijk contact op te nemen met je bank om uit te zoeken waarom je transactie niet geverifieerd kan worden. Hoe krijg ik een factuur voor de gekochte goederen? We sturen je een factuur via het e-mailadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven. Een elektronische factuur is ook een garantiekaart. Als je een account hebt en de bestelling in onze online winkel geplaatst is, vind je de facturen ook in je gebruikersprofiel.
Kies gewoon de artikelen die u wilt kopen en voeg ze aan uw winkelmandje toe. Ga naar de kassa, vul uw persoonlijke gegevens en betalingsgegevens in. Voordat u een aankoop doet, is het handig om een account aan te maken op de Coffee Friend website. Als u een account heeft kunt u uw bestelgeschiedenis bekijken, een factuur afdrukken of contactgegevens opslaan.
Neem contact met onsop via e-mail op [email protected] – wij beantwoorden met plezier al uw vragen!
U kunt selecteren welke cookies wij mogen gebruiken. Sommige zijn essentieel en kunnen niet worden uitgeschakeld.
Deze cookies zijn nodig om onze website goed te laten functioneren en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze verzamelen geen gegevens die de gebruiker kunnen identificeren.
Met deze cookies kunnen wij onze website optimaliseren en de bronnen van het websiteverkeer bekijken. Wij gebruiken hiervoor het Google Analytics-platform. De verzamelde gegevens identificeren u niet en worden niet met derden gedeeld. Als u deze cookies inschakelt, kunt u onze live chat-plugin gebruiken en zo hulp krijgen van onze adviseurs.
Niemand houdt van advertenties op internet, vooral niet van volledig irrelevante advertenties. Met deze cookies kunnen wij uw behoeften identificeren en u de meest relevante aanbiedingen tonen. U zult advertenties te zien krijgen, zelfs als u deze cookies niet inschakelt, maar ze zullen dan niet op uw behoeften en interesses zijn afgestemd.